Marketing and Automation Central Europe Conference MACEC SK
Jedným z najväčších trendov v marketingu a inováciách a reklame podľa spoločnosti Google je v roku 2019 automatizácia. Čo dokáže automatizácia a aké prínosy má pre firmy? Príďte sa inšpirovať a naučiť automatizovať svoje kampane. Naučiť sa tvoriť reklamné kampane skutočne efektívne a bez zbytočných failov a fuckupov. Na konferencii sa stretnú marketéri spolu s klientami.
Zabudnite na nudnú konferenciu plnú teórie, 300 slajdových prezentácií plných textu a odrážok, kde prezentujú uspávači hadov. Na konferencii sa predstavia Google a Microsoft tréneri. Konferencia bude realizovaná learning by doing t.j. učíme sa na reálnych príkladoch. Spoločne počas 3 dní si vytvoríte alebo zoptimalizujete vašu kampaň.
Zoptimalizujeme spolu náklady a financie na kampane. Takže na svoje si prídu aj podnikatelia, ktorí chcú zvýšiť počet konverzií alebo naopak znížiť náklady na kampaň alebo zlepšiť Cashflow. Výstupom budú automatizované marketingové PPC kampane pre Google Ads a Facebook na mieru pre účastníkov podujatia.
Názov podujatia: Marketing Automation Central Europe Conference MACEC
Miesto: Slovenská Technická Univerzita
Dátum a čas: 27-29.5.2019
Cena: 1299,99 Eur
Vďaka NPC (Národné Podnikateľské Centrum) môžete získať bezplatný vstup na toto podujatie. Viac informácii na stránke NPC.
Harmonogram
- deň - 27.5. (9:00-13:00) - Automatizácia sociálnych sietí
- deň - 28.5. (9:00-13:00) - Najväčšie faily na sociálnych sieťach a v PPC kampaniach
- deň - 29.5. (9:00-13:00) - Automatizácia PPC kampaní
Lektori
- Miroslav Reiter – Google certified trainer
- Mário Kašuba – Microsoft certified trainer

Komu je konferencia určená
- Startupisti a začínajúci podnikatelia
- PPC špecialisti
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
- Majitelia online marketingovej agentúry
- Správcovia webových stránok a e-shopov
- Online marketéri
Obsah
1. deň Automatizácia sociálnych sietí
- Ako zautomatizovať tvorbu príspevkov, tak aby ste už nikdy nemuseli tvoriť žiadny príspevok ručne
- Ako plánovať príspevky podľa biznisu a segmentu, v ktorom pôsobíte (deň/čas/mesiace)
- Ako pripravovať a poloautomatizovať tvorbu príspevkov
- Ako prepojiť web postavený na WordPress so sociálnymi sieťami
- Nastavenie automatických odpovedí
2. deň Najväčšie faily na sociálnych sieťach a v PPC kampaniach
- Ako môže jeden obrázok alebo príspevok na sociálnej sieti trvalo poškodiť biznis spoločnosti, zabezpečiť pokles akcií či vďaka nemu prísť o tretinu zákazníkov
- Ako postupovať v prípade failu a fuckupu inak ako Ďakujem za vašu otázku
- Ako komunikovať, vystupovať a správať sa na sociálnych sieťach voči klientovi
- Parazitovanie na značkách spoločností
- Prečo väčšina kampaní má 2-5 chýb v reklamách
- Ako postupovať v prípade failu a fuckupu v Google reklamách
- Automatizačné faily
- Ako neodkomunikovať pridanú hodnotu a benefity voči klientovi
3. deň Automatizácia PPC kampaní
- Ako zautomatizovať tvorbu kampaní podľa ročného obdobia a počasia
- Ako automaticky kontrolovať odkazy v reklamách a rozpočet
- Ako pripravovať a poloautomatizovať tvorbu reklám
- Najobľúbenejšie skripty a pravidlá pre získanie väčšieho počtu konverzií
- Nastavenie automatických pravidiel