Vyvíjajte hry pomocou softvéru na hranie hier a pracujte na najmodernejšom 3D hernom engine Unreal Engine. Unreal Engine popredný softvér na návrh 3D hier, ktorý profesionáli používajú na vytváranie dnešných špičkových hier. Naučíš sa vývoj hry pomocou Unreal Engine realisticky vyzerajúcich prostredí pre hry. Ukážeme si ako definovať vlastné vstupy a pohyby na ovládanie logiky znakov na definovanie hry bez toho, aby ste museli vedieť, ako kódovať. Naučíš sa, ako vytvárať užívateľské rozhrania pomocou editora UMG, takže do svojej hry môžeš pridávať veci, ako sú ponuky, načítanie obrazoviek a HUD. Dozviete sa, ako zvuk v rámci Engine funguje, takže môžeš do svojej hry pridať hudbu, dialóg a zvukové efekty.
Zdieľaj kurz a získaj zľavu
v hodnote 5 €
Prehľad hry
Syntax funkcie C ++
Použitie #include a Namespace
Magické čísla a konštanty
Použitie getline (), do a while v C++
Iterovanie s for a while slučkami
Používanie súborov hlavičky ako kontraktov
Písanie a používanie getrových metód
Kľúčové slovo Const
Konštruktory na inicializáciu
Pseudokódové programovanie
Typové aliasy a štruktúry pre jednoduché typy
If vyhlásenia v jazyku C ++
Napísanie Error checking kódu
Použitie prepínačov
Win/Lose obrazovka
TMap a mapové dátové štruktúry
Rozsah pre slučku
Návrh pomocnej funkcie
Testovanie hry, obťažnosť a ladenie
Prvý .gitignore pre Unreal
Pointer primer a systém Unreal's Class
Runtime správy pre spätnú väzbu
Získanie transformácie v C++ a pohyblivé objekty v C++
Makrá začínajúce s UPROPERTY
Používanie zväzkov spúšťania
Použitie GetTimeSeconds () a DrawDebugLine
Line Tracking /Ray-casting
Použitie FindComponentByClass ()
Príslušenstvo a rozloženie pamäte
Pravidlá refaktoringu
Debugging a problémy s hrami
Používanie časovej osi a premenných v Blueprint
Testovacie dôvody GDD
Používanie nástroja Git LFS (podpora veľkých súborov)
Použite git clean na vrátenie projektu
Stromy správania AI a AI Blackboard Data
Štruktúra plánov správania Blueprint
Modulárna aritmetika a cykly
C ++ AI Správanie stromových úloh
Čítanie tabuľkových dát v C ++
Dôsledky dedičstva
Konvertovanie Blueprint na C ++
Ako odstrániť triedu C ++
Zmena animácie znaku
Premenovanie a presun CPP
Pochopenie animačných plánov
Ofsetové animácie
Otočenie pomocou funkcie SetFocalPoint ()
Pohyby a rotácie postáv, riadenie otočenia pre cieľ
Vyladenie AI správania a debugging
Presúvanie súborov z LFS na Git
Úvod do inverznej kinematiky a animácie
Architektúra nekonečných bežcov
Výmena materiálov v plá
Zlúčenie súborov TP a FP
Dynamické výpočty NavMesh
Konverzia znakov BP na C ++
Cooldown uzly a tagy hry
Výber traťového bodu s EQS
Nájdenie činiteľov typu z C ++
Použitie Pool API
Použitie TArray pre Pool
Štruktúrovanie pre zjednodušenie funkčných argumentov
Špecializácia šablón
Použitie triedy HUD
Nábor testovacích hráčov
Vlastníctvo a testovanie
V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.
Možnosti platby:
Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.
Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.
spokojných klientov
odučených hodín
skúsených lektorov
prezenčných kurzov
online kurzov