Kurz Programovanie pre iPhone I. Začiatočník je pre teba správna voľba, ak si začínajúci programátor pre iOS. Naučíme ťa vytvoriť jednoduché aplikácie pomocou IPhone SDK, Xcode a Interface Builder. Predvedieme ti, ako svojim aplikáciám vytvoriť interaktivitu. Vytvoriť aktívne i statické ovládacie prvky ako tlačidlá, bude pre teba hračkou. Ako absolvent kurzu Programovanie pre iPhone I. Začiatočník zvládneš vytvoriť vlastnú aplikáciu pre iPhone. Bude obsahovať animácie a viaceré rámce.
Zdieľaj kurz a získaj zľavu
v hodnote 5 €
Založenie projektu v prostredí Xcode
Okno projektu v prostredí Xcode
Úvod do nástroja Interface Builder
Čo je to nib súbor?
Pridanie popisu do rámca
Niekoľko finálnych úprav vzhľadu aplikácie
Pripravené ku kompilácií a na spustenie
Softwarová architektúra Model-Vzhľad-Riadenie
Tvorba projektu
Vytvorenie riadenie vzhľadu
Outlety
Akcie
Pridávanie akcií a outletov do triedy riadenia vzhľadu
Pridávanie akcií a outletov do implementačného vzhľadu
Delegát aplikácie
Úprava súboru MainWindow.xib
Úprava súboru Button_FunViewController.xib
Vytvorenie vzhľadu v nástroji Interface Builder
Prepojenie všetkého dohromady
Testovanie aplikácie
Obrazovka plná ovládacích prvkov
Aktívne, statické a pasívne ovládacie prvky
Tvorba aplikácie
Importovanie obrázku
Implementácia textových polí a obrázkového rámca
Pridanie textových polí
Nastavenie atribútov druhého textového poľa
Pripojenie outletov
Build and Run
Ukrytie klávesnice po stlačení tlačidla Done
Ukrytie klávesnice po dotyku na pozadí
Implementácia posuvníka a popisu
Outlety
Akcie
Pridanie outletov a akcií
Pridanie posuvníku a popisu
Prepojenie akcií a outletov
Implementácia prepínačov, tlačidla a deleného tlačidla
Outlety
Akcie
Pridanie prepínačov, tlačidla a deleného tlačidla
Prepojenie outletov prepínačov a akcií
Pridanie tlačidla
Implementácia modálneho panelu a varovného hlásenia
Prispôsobenie sa metóde delegáta modálneho panelu
Zobrazenie modálneho panelu
Delegát modálneho panelu a vytvorenie varovného hlásenia
Skrášlenie tlačidla
Metóda viewDidLoad
Kontrolné stavy
Roztiahnuteľné obrázky
Zodpovedný užívateľ pamäti
Vykonanie rotácie pomocou využitia atribútov automatickej zmeny veľkosti
Špecifikácia podpory automatickej rotácie
Návrh užívateľského rozhrania s využitím atribútov automatickej zmeny veľkosti
Atribúty automatickej zmeny veľkosti
Atribúty automatickej zmeny veľkosti tlačidla
Reštrukturalizácia rámca vzhľadu pri jeho otočení
Outlety
Akcie
Deklarácia akcií a zásuviek
Návrh oboch rámcov vzhľadu
Implementácia zámeny a akcie
Aplikácia View Switcher
Architektúra aplikácie s viacerými rámcami vzhľadu
Anatómia rámca obsahu
Tvorba aplikácie View Switcher
Vytvorenie objektu riadenia vzhľadu a nib súborov
Úprava delegáta aplikácie
SwitchViewController.h
Úprava súboru MainWindow.xib
Zdrojový kód súboru SwitchViewController.m
Implementácia rámca obsahu
Animácia prechodu
V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.
Možnosti platby:
Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.
Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.
spokojných klientov
odučených hodín
skúsených lektorov
prezenčných kurzov
online kurzov