Kurz Facebook Marketing II. Mierne Pokročilý je určený pre teba, ak máš skúsenosti s Facebook marketingom alebo si absolvovali kurz Facebook Marketing I. Začiatočník. Osvojíš si tvorbu dopytov, posudzovanie výsledkov inzerátu, analýzu a úpravu kampane. Kontrola a zdokonalenie ovládacieho panelu bude pre teba samozrejmosťou. Naučíme ťa pokročilú taktiku a integráciu kampaní, analýzu dát a revíziu reklamných výdavkov a taktík. Ako absolvent kurzu Facebook marketing II. Pokročilý si hravo zvládneš prispôsobiť používateľské rozhranie.
Zdieľaj kurz a získaj zľavu
v hodnote 5 €
Zvládnutie jednoduchých názvov a používateľských mien
Odosielanie aktualizácií fanúšikom
Vytvorenie vlastných kariet na stránke pre fanúšikov
Zoznámenie sa so stránkou pre fanúšikov na Facebooku a aplikáciami tretích strán
Meranie efektivity vystaveného obsahu
Zoznámenie sa s technológiou Facebook Connect
Hlavné vlastnosti Facebook Connect
Zoznámenie sa s možnosťou autentizácie
Spôsob nasadenia Facebook Connect
Meranie výhod
Zoznámenie sa s poľom pre fanúšikov a widgetmi na Facebooku
Integrácia aktivít s viackanálovým marketingom
Kontrola marketingových paralel
Vytvorenie informačných metrík budúcich rozhodnutí viackanálového marketingu
Využitie A/B a multivariačného testu vo viackanálovom marketingu
Integrácia sociálnych médií a webu
Preskúmanie špeciálnych ponúk
Postupy pokročilej analýzy
Rozbor a príprava
Realizácia stratégie
Vytvorenie ovládacieho panelu a zhromažďovanie dát
Analýza dát a revízia reklamných výdavkov a taktík
Prezentácia výsledkov
Skúsenosti spotrebiteľov s aplikáciami na Facebooku
Vyhľadávanie
Ako zaistiť, aby používatelia vašu aplikáciu našli
Inštalácia
Typy aplikácií na Facebooku
Optimalizácia stránky pre fanúšikov pomocou aplikácií
Rady týkajúce sa vývoja aplikácií pre Facebook
Optimálne postupy
Zadanie práce programátorovi
Riadenie vývojového projektu
Ako aplikáciu speňažiť
Sledovanie vývoja pomocou metrík a monitoringu
Návratnosť investícií na Facebooku
Meranie zapojenia pomocou Prehľadu na Facebooku
Testovanie kvôli zlepšeniu výsledkov
Role a úlohy
Dodávatelia verzus zamestnanci
Využitie Facebooku v rôznych organizáciách
Niekoľko záverečných tipov k marketingu typu B2B na Facebooku
V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.
Možnosti platby:
Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.
Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.
spokojných klientov
odučených hodín
skúsených lektorov
prezenčných kurzov
online kurzov