0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na 3ds Max
3ds Max I. Začiatočník
3ds Max I. Začiatočník

Kurz 3ds Max I. Začiatočník

199,99 € 
2 dni
Akreditovaný kurz

Kurz 3ds Max I. Začiatočník je pre teba ideálny, ak si začiatočník a chceš sa naučiť pracovať s 3ds Max a animáciami. Na kurze ťa zoznámime s používateľským prostredím a jeho nástrojmi. 3ds Max patrí k jedným z najpoužívanejších programov na tvorbu a úpravu modelov. Osvojíš si import a export médií či prácu s grafikou. Naučíme ťa tvoriť a manipulovať s objektmi. Ako absolvent kurzu 3ds Max I. Začiatočník hravo zvládneš vytvárať a upravovať svoje vlastné animácie a modely.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
15:30
20:00
14.12. - 15.12.2024
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
18.01. - 19.01.2025
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
15.02. - 16.02.2025
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
15.03. - 16.03.2025
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
12.04. - 13.04.2025
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
Načítať ďalšie termíny

Čo mi kurz prinesie?

I. Úvod do 3D grafiky v 3ds Max

II. Používateľské rozhranie, základné príkazy

Rozdelenie pracovného prostredia 3ds Max

Práca so súbormi a scénou

Založenie novej scény

Otvorenie scény

Ukladanie scény

Založenie nového projektu

Využitie externých scén a modelov mimo vašu scénu

Pripojenie CAD výkresov

Vloženie obsahu iného MAX súboru do aktuálnej scény

Hromadné nahradenie objektov v scéne inými

Správa animácií

Importy a exporty súborov externých aplikácií

Export do prezentačného formátu nezávislého na 3ds Max

Často opakované operácie v 3ds Max

Kategórie objektov v 3ds Max

Tvorba objektov z príkazového panelu

Zmena parametrov vytvoreného objektu

Tvorba hierarchií pre účely animácie

Ovládanie a úprava pohybu objektov

Vlastnosti zobrazení vytváraných objektov

Pomocné nástroje pre rôzne činnosti v 3ds Max

Prehrávanie animácie a animačná stopa

Navigácia v pracovných výrazoch

Prispôsobenie používateľského rozhrania

Využitie klávesových skratiek

Pridanie nového panelu nástrojov

Prispôsobenie štvornásobnej ponuky podľa vlastnej potreby

Pridanie vlastnej hlavnej ponuky

Zmeny farieb pracovného prostredia 3ds Max

Uloženie a načítanie používateľského rozhrania

III. Práca a navigácia v 3D priestore

Poznávame 3D priestor v 3ds Max

Zmena prehľadu a ich typy

Zmena vzhľadu objektov vo výrezu

Prispôsobenie a vzhľad pracovných výrezov

Navigácia v 3D priestore

Preddefinované orientácie výrezov

Manipulácia s pohľadom pomocou sprievodcu s navigačnými príkazmi

Manuálna navigácia priestorom

Uloženie a načítanie pohľadu

Krok späť (návrat) v orientácií pohľadu

Obrázok na pozadí výrezu ako predloha

IV. Výmenné formáty, vstupy z externých aplikácií, spustenie skriptov a pluginov

Najčastejšie využívané výmenné formáty

3D modely z Internetu – formáty 3DS

Importujeme architektonické výkresy – AutoCAD DWG

3D vizualizácia informačného modelu budovy (BIM) – Revit Architecture

Vizualizácia strojárskych 3D modelov z Inventora

Dotiahnutie 3D modelu k dokonalosti – Autodesk Mudbox

3D modely Mayi v Maxovi

Rozšírenie vlastností Maxa pomocou externých aplikácií a pluginov

Stromy a vegetácia

Volumetrické efekty – plyny, mračná

Hory a exkluzívne scenérie

Oživte scénu ľuďmi alebo autami

V. Tvorba základných objektov

Kategórie základných geometrických primitív

Postup tvorby objektov

Pomenovanie a prispôsobenie vzhľadu objektov pomocou parametrov

Využitie rozšírených tvarov

Parametrické steny, dvere, schody, okná a stromy

Ostatné typy geometrických objektov

VI. Ovládanie pohybu a manipulácia s objektmi

Výber objektov rôznymi spôsobmi

Transformácia objektov detailne

Posúvanie objektov (Move)

Otáčanie objektov (Rotate)

Zmena merítka objektu (Scale)

Transformácia pivotu

Výber spôsobu transformácií pomocou súradnicových systémov

Definovanie stredu otáčania viacerých vybraných objektov

Informácie

Informácie o kurze

  • Kategória počítačového kurzu: Grafika a dizajn
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: Začiatočník
  • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie, e-learning
  • Veľkosť jednej skupiny: od 5 do max. 12 účastníkov
  • Dĺžka kurzu: 2 dni
  • Certifikát: Akreditované osvedčenie MŠVVŠ SR a certifikát o absolvovaní
  • Tlačená farebná príručka: áno
  • Používaný softvér: 3ds Max

Cena kurzov

V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.

Možnosti platby:

  • Prevodom na účet
  • Paypal
  • Besteron

Organizácia kurzu

  • Miesto konania kurzu: Bratislava, Tomášikova 50
  • Denné kurzy: 9:00-13:30
  • Večerné kurzy: 16:00-20:00
  • Víkendové kurzy: 9:00-13:30 a 16:00-20:00

 

Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.

Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.

Materiály

  • Farebná elektronická príručka
  • Prezentácia
  • Elektronické zdroje a knihy
  • Vzorové príklady a testy
  • Cheatsheets (ťaháky)

Komu je kurz určený

  • 3D grafici
  • Interiéroví dizajnéri
  • Filmoví grafici
  • Herní vývojári

Lektori

PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA

Ako hodnotili kurz účastníci

Hodnotenie účastníkov

Mohlo by ťa zaujímať

IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
Adresa: Tomášikova 50/A
831 04 Bratislava
Tel./fax:
E-mail:
+421 917 095 406
info@it-academy.sk
Pridaj sa k 3000+ odberateľom
a budeš informovaný o novinkách a akciách.
Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
a akciách pre vás alebo pre vašu firmu